30 Ağustos 2018 Perşembe

GARENTA MAĞDURLARI


DİKKAT !!!   MAĞDUR OLMAYIN !!!  

GARENTA, Araç Kiralamamdan 6 Ay Sonra, Olmayan Hasara 3.815 TL Haksız Fatura Çıkarttı (XXL Şişirilmiş Fatura Hemde) !!! 




31/01/2018 Tarihinde Garenta Kadıköy şubesinden 1 günlüğüne kiralamış olduğum Renault Megane model araç ile TEM otoyolu üzerinden Gebze'ye gittiğim sırada araç yolda hararet uyarısı vermişti. Aracı sağa çekerek biraz bekledikten sonra kaputu açarak su takviyesi yapmak istediğimde (ki elimde sadece 2 adet şaşal su vardı) kaput açılmamıştı (meğerse kaput arızalıymış sonradan öğrendim). Bunun üzerine Garenta'yı arayarak durumu kendilerine iletmiştim ve bulunduğum noktaya çekici göndermişlerdi (Yedek araç talep etmeme rağmen, yedek araç gönderilmemişti). Çekicideki personel arabayı çalıştırarak (!) vince yüklemiş (video kaydı var) ve beraber Darıca Daren Renault servisine gitmiştik.




Darıca Daren servise vardığımızda, Daren çalışanları aracı çalıştırarak (!) servis içerisine çekmişlerdi (!) Servisteki usta kaputu açmak istemiş, ancak kaputun arızalı olması nedeniyle açamayınca tel vasıtasıyla açmayı başararak ön kaput içerisinde ve aracın altında detaylı inceleme yapmış ve herhangi bir sorun görülmediğini söylemişti. (Zaten bir sorun görmüş olsalardı anında abartarak "bakın aracın burasına şu olmuş, eyvah eyvah" diye o an kayıt altına alırlardı). Ardından aracı hangi şubeden aldığımı sormuşlar, Kadıköy şubesinden aldığımı belirtmiş olmam üzerine "Aracı susuz vermişler kesin, yoksa Kadıköy'den buraya hararet yapmaz" demişlerdi. Ardından da "Sizin yapacağınız bir işlem yok burada, gidebilirsiniz" demişlerdi.




Garenta yedek araç göndermediği için yolda kalmıştım ve mecburen taksi ile Darıca'danSabiha Gökçen Garenta'ya gidebilmiştim. Sabiha Gökçen Garenta'ya gittiğimde bana bir alt sınıf araç vermeye çalışmışlardı ve bir sürü kavga, gürültü, sorun yaşamıştık.






Kira sürem sonunda aracı Kadıköy şubeye teslim ettim ve ardından bu yaşamış olduğum rezaleti internette belgeler, resimler ve videolar eşliğinde yayınlamıştım. Bunun üzerine Garenta genel merkezden Gökhan isminde birisi beni arayarak mağduriyetimin giderileceğini, içerikleri internetten kaldırmamı rica etmişti. Bunun üzerine içerikleri kaldırmıştım. Ancak kiralamamın üzerinden TAM 6 (ALTI) AY geçtikten sonra mail adresime Garenta'dan 3.815 TL tutarında şişirilmiş bir hasar faturası gönderildi. Ardından Garenta finans bölümünden Alaattin isimli birisi beni arayarak ücreti ödeyip ödemeyeceğimi, yoksa hukuk birimine vereceklerini ve icra işlemleri başlatacaklarını söyledi. Gökhan beyi arayıp bu faturanın hangi gerekçeyle kesildiğini sorduğumda, radyatör alttan darbe almış mış mış, komple değişmiş miş miş, ondan dolayı 3.815 TL ödemem gerekliymiş miş miş!! Dedi ve mail adresime bir tane hasarlı radyatör fotoğrafı (fotoğraf hangi araca ait belli değil), bir tane de kendi ekspertizlerine yazdırdıkları ekstra şişirilmiş ekspertiz raporu gönderdi (yersen).

(BÜYÜTMEK İÇİN GÖRSELİN ÜZERİNE TIKLAYIN)





























Gökhan bey'e, aracın 35 plakalı olduğunu, aracı teslim alırken yoldan geldiği bilgisini verdiklerini, aracın kaputunun dahi arızalı olduğunu, belli ki İzmir'den gelen aracın suyunun kontrol edilmediğini (kontrol etmiş olsalardı kaput arızalı olmazdı ve açılabiliyor olurdu) belirttim. Bunun üzerine Gökhan bey bana "aracın kiralama kayıtlarını kontrol ettim, araç size kiralanmadan önce 3 gündür otoparkta yatıyormuş, radyatörü hasarlı olsaydı size kiralanana kadar içerisindeki tüm su boşalırdı" dedi.

ULAN MİLLET GÜNLER/HAFTALAR  ÖNCESİNDEN ARAÇ REZERVASYONU YAPTIRIYOR DA, KİRALAYACAĞI GÜN MÜSAİT ARAÇ BULUNAMIYOR. NEYMİŞ, BENİM KİRALADIĞIM ARAÇ 3 GÜNDÜR OTOPARKTA YATIYORMUŞ. YAV HE HE ... BUNU GİDİN BAŞKALARINA ANLATIN !!!




ŞİMDİ SORUYORUM;
1- Aracı Kadıköy şubeden alıp TEM üzerinden Gebze'ye gitmişim. Düm düz yol olan TEM'de radyatörün hasar görme olasılığı var mı ??? YOK !!!

2- Araç plakası "35 JV 375" idi. Aracı Kadıköy'den teslim alırken yoldan geldi dediler. Kaputu açılmıyor, arızalı. Belliki araç İzmirden buraya susuz gelmiş ve Garenta personeli lütfedip de kaputu açıp su kontrolü yapmayı bile gerekli görmemiş. (Kaldı ki, bu olaydan sonra yapmış olduğum kiralamalarda defaatle Garenta personeline araç teslimi sırasında suyunun kontrol edilmesini ısrarla talep ettiğimde, "su kontrolü bizim işimiz değil, servisin işi" diyerek umursamaz tavırlar içerisine girmekteydiler)

3- Aracım hararetten yolda kalıyor; Garenta çekicisi aracı çekicinin üzerine yüklemek için çalıştırıp yürütüyor , Daren servis  ise aracı çalıştırıp yürüterek (!) içerideki bilgisayarlı servis noktasına park ediyor. Eee sizin kendi anlaşmalı personeliniz bunu yapıyorsa, ya kasıtlı olarak aracın arızalanması isteniyor yada işin içinde başka durumlar mevcut !!!

4- Aracı çekici ile Daren servise çektiğimizde, gözümün önünde aracın kaput altını ve aracın altını fenerle detaylıca inceleyen usta nasıl olur da radyatör'ün hasarını göremez de !!! 6 Ay sonra radyatördeki hasar fark edilir ??? !!!  (O inceleme yapan usta radyatördeki hasarı görse hazine bulmuşa dönüp anında rapor tutmazmıydı orada ?)

5- Neden hasar bilgisi ve fatura 6 AY sonra tarafıma çıkartılıyor ? Sıcağı sıcağına neden söylemiyorsunuz  (madem radyatörde hasar varmış mış mış) !!!

6- Bana çıkartılan haksız fatura gibi, son zamanlarda bir çok müşterinize seri üretim yüksek tutarlı  (aralarında 19.000 TL fatura çıkartılarak mağdur olan bayan müşteri de var) faturalar kesip borçlandırmaktasınız !!!  Hayırdır ??? Amacınız nedir ??? Bu yöntemi galeriden bozma kenar mahalle rent a car şirketleri kullanıyor diye biliyorduk ???


2013 YILINDAN BU YANA ARAÇ KİRALAMALARIMI AVİS'TEN YAPARIM VE TEK BİR GÜN BİLE EN UFAK HASAR İLE ARAÇ TESLİM ETMİŞLİĞİM YOKTUR. AVİS'TEN BU KADAR MEMNUN İKEN, ARAÇ MÜSAİTLİĞİ BULUNMADIĞI ZAMANLAR, KURUMSAL OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜM GARENTA'DAN KİRALAMA YAPMAKTAYDIM. ANCAK KEŞKE KENAR MAHALLELERDE BULUNAN GALERİDEN BOZMA RENT A CAR ŞİRKETLERİNDEN KİRALAMA YAPSAYDIM DA GARENTA İLE TANIŞMAMIŞ OLSAYDIM. ÇÜNKÜ GARENTA'NIN ŞAHSIMA VE ŞİKAYET SAHİBİ DİĞER MÜŞTERİLERİNE YAŞATMIŞ OLDUĞU MAĞDURİYETLER 19.000 TL'YE KADAR ÇIKMAKTA OLUP, KENAR MAHALLE RENT A CAR'CILARININ YAŞATTIKLARI MAĞDURİYETLERİ ÜÇE BEŞE KATLAMAKTADIR.



"www.sikayetvar.com" İnternet Sitesinde Yer Alan Şikayetlere Bakıldığında, GARENTA Aynı Yöntem İle Bir Çok Müşterisini Borçlandırmaya Başlamış. Hatta Bir Bayan Müşterisine 19.000 TL Tutarında Fatura Dahi Çıkartmış !!!

ŞİKAYET: Garenta Bozuk Araç Verdi, Motor Arızası Çıkınca 19.000 TL Fatura Çıkardı

















ŞİKAYET: Garenta'dan Araç Teslim Aldıktan 9 KM Sonra Arıza Yaptı, 3 Ay Sonra 3000 TL Tutarında  Arıza Bakım Onarım Ücreti Adı Altında Fatura Kesip Haciz İşlemi Yaptılar






















ŞİKAYET: Garenta'dan Araç Kiraladım, 2 YIL Sonra Kredi Kartımdan 1011,26 TL Para Çektiler










































ŞİKAYET: Garenta'dan Maximum Hasar Sigortası Yaparak Kiraladığım Aracın Tamponunda Göçük Meydana Geldi, Hasar Tutanağı İle Birlikte Aracı Şubeye Teslim Ettim. Hasar Ücreti Sigortadan Tahsil Edilmesi Gerekirken 27 AY Sonra Hasar Nedeniyle Borçlandırıldım ve Hukuk Bürosu Tarafından Arandım.









































ŞİKAYET: Garenta'dan Kiraladığım Araca Yandan Çarptılar. Çarpan Kişi %100 Kusurlu Olarak Tutanak Tuttuk. Garenta, Tutanağa Rağmen Bana 4000 TL Hasar Faturası Gönderdi.








































ŞİKAYET: GARENTA'dan Kiraladığım Aracın Ön Etek Altını Sürtmemden Dolayı Provizyonumu İade Etmediler, 1 AY Sonra Kredi Kartımdan 497 TL Kaza Bedeli Çektiler, 7 AY Sonra Avukatları Arayarak 500 TL Daha İstedi.





















Ekşi Sözlük'teki GARENTA Araç Kiralama Şikayetleri


























ŞİKAYET: Garenta Bloke Koyduğu Parayı İade Etmeden, Kredi Kartımdan 500 TL Daha Çekti


































ŞİKAYET: Garenta'dan Mini Hasar Sigortası (600 TL) İle Kiraladığım Renault Clio Aracın Lastiğindeki  Minor Yırtık Nedeniyle, Sigortam Olmasına Rağmen Kredi Kartımdan 791 TL Çekildi.





















ŞİKAYET: Garenta'dan Maximum Güvence Sigortası İle Birlikte Kiraladığım Aracın Lastiklerine Kar Yağışı Nedeniyle Zincir Takmak Zorunda Kaldım. Zincir Nedeniyle Teker Yatağı İçindeki Plastik Parça Kırıldı. Garenta Bu Kırığı Gerekçe Göstererek Maximum Sigortam Olmasına Rağmen 1025,42 TL Hasar Faturası Gönderdi.
























ŞİKAYET: Garenta'dan Kiraladığım Aracı Teslim Ettikten 4 AY Sonra Kredi Kartımdan 444 TL Çekildi, Ardından İstanbul'da Yine Garenta'dan Yapmış Olduğum Kiralamada Provizyon Haricinde 444 TL Çekildi.






































ŞİKAYET: Garenta'dan 2 AY Önce Kiraladığım Aracın Depozitosunu İade Etmediler. Ayrıca  Aracın Jantında Çizik Oluşması Nedeniyle Kredi Kartımdan 2 AY'dır 493 TL Para Çekmeye Çalışıyorlar













































ŞİKAYET: Garenta Kendi Hasarını Müşteriye Yıkıyor. Aracı Teslim Alırken  Farketmediğim Tavandaki Küçük Ezik Nedeniyle 330 TL ve Ardından 348 TL Fatura Çıkarttılar.






































ŞİKAYET: Garenta personeli olmayan hasarı üzerimize atıyor, hakkımızı aramaya kalkınca da Ipad'i fırlatıyor





5 yorum:

  1. Böyle şerefsiz tefeci bi şirket daha yoktur bulaşmayın sakın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya abi ben allah tan araba kiralamadım sadece üyelik var onu sildirmek için uğraşıyorum allah tan araba kiralamadım

      Sil

  2. Garenta Sabiha Gökçen Havalimanı şirketinden geçen hafta araç kiraladık kiralama yaparken süper maksimum güvence dedikleri kaskoyu yaptırdık ve her gün için 60 TL ücret aldılar. Bunun karşılığında 7500 TL'ye kadar hasar onarımını karşılayacaklarını söylediler. Sağ arka kapıda hafif bir sürtünmeden dolayı 3500 TL para kesmişler kredi kartımızdan. Bu bir soygun mu? Neden kaskoya para veriyoruz o zaman? O araba nın o kadar hasarı yoktu neden öyle bir tutar kesildi? Arabanın kapı sacında hafif bir göçük ve çizik vardı boyası bile kalmamıştı neyin parası bu kadar bu. Zaten para kesilmesi de bir acayip daha önce başka firmadan aynı şekilde yaptığımız kiralamada yine mini kasko yaptırdık ama böyle bir sorunla karşılaşmadık. Aracı eşim kiralamıştı ve biz bunu asla kabul etmiyoruz.

    YanıtlaSil
  3. araç kiraladım. Kiralamam bitti ve en fazla 1 hafta içerisinde geri yatırılacağı söylenen provizyon hala yatırılmadı. Bugün şubeyi aradım, talimatı verdik, mesai bitene kadar ücretini hesabınıza yatacak dedi fakat benden tahsil edilen provizyon ücreti hala yatırılmadı. Şikayetçiyim.Yapılan depoziteyi 2 haftadır geri iade yapmadilar

    YanıtlaSil
  4. Ya bi üyelik sildirmek için uğraşiyorum silmediler allahtan araba kiralamadım bulaşmayın bu nalete

    YanıtlaSil